wtorek, 27 stycznia 2015

Wstęp

Cześć wam :)

Na tym blogu, jak zapewne wiecie, pojawi się druga część fanfiction, które opowiada historię Nancy McCarthy oraz Nialla Horana.

Wszystkich nowych czytelników, którzy nie znają pierwszej części zapraszam na I'm still the one you love :)

Także, od tego piątku będziemy śledzić historię Niancy i mam nadzieję, że przypadnie wam ta część do gustu równie jak pierwsza :)
Jak zapewne widzicie nie prowadzę już zakładki "Informowani", bo miałam z nią liczne problemy i po prostu z niej zrezygnowałam. Także zachęcam do dodawania mojego bloga do obserwowanych :)

Nie wiem co mam jeszcze napisać, także do zobaczenia w piątek! x

1 komentarz:

  1. hej. Zapraszam do zgłaszanie swojego bloga w Krainie Fanfiction ! ;*
    http://kraina-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń